Valet och kvalet

idag/ikväll kommer jag och min älskade sitta i vår lyxsuite och dricka champagne i bubbelpoolen. käka dyr god middag och sedan hoppa i säng för att vara vakna hela natten och ha timlånga samtal, skratt, glädletårar och kärlek. och framförallt inte alls sova.

Det är väldigt intressant med jobb och jobbsökande. Har vart på några intervjuer, vissa har vart superbra och vissa har vart skitdåliga. Jobben alltså. Ena jobbet gick ut på att sitta i telefon 8 timmar om dagen 5 dagar i veckan. Nej tack inget för mig sa jag då.
Blev då tipsad om ett annat rekryteringsföretag av den jag var på intervju hos. Lång process som slutade bra.
Jag skriver inget mer om jobbsökandet. Det finns folk som läser denna blogg som kanske inte ska veta så mycket mer än så. Förrens allting är klart med Alla processer som måste ingå. Men på söndag är det tillbaks till mitt gamla jobb.


Fan vad tråkigt det är att blogga när man inte kan skriva det man känner eller det man vill. För att jag vet precis vilka det är som läser.


jag avslutar helt enkelt med att säga JAG ÄLSKAR MITT LIV :D Mitt liv med min älskade mathias. fan vad bra att vi hittade varandra :) först hittade jag honom, sen hittade han mig :) min fina fina älskling. shit vad kär jag är, 1 år och 3 månader senare
Our future is in our hands

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Sussi!

Lycka till med jobbsökandet, tror det kommer gå jättebra!

Roligt att höra att du trivs så bra med allt i livet. Skulle vara superskoj med fika snart.

Kram!

2011-06-22 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0