träning och pepp!

Tränade igår, 45 min kondition! Jag var grym! Gick hem och mätte mig för att se om jag har minskat någonstans och det hade jag!! på bara 2 veckor! Woho! Nu är det bara att kämpa vidare. Vill man ha en fast och slank kropp är det bara att träna. jag fattar inte alla som bantar och går på olika dieter, men inte tränar och tror att de ska gå ner i vikt? Hur tänker man då?
När du e klar med dieten då och du ska börja käka vanlig mat igen.... Då kommer du bara gå upp allt du gick ner.
Skaffa ett träningskort och träna, minska på allt onyttigt du äter, då ser du resultat du kan vara stolt över.
Och folk som säger att de har gått ner 2 kilo på 2 veckor... okej? Du kan ju minska med ett kiloberoende på om du käkat eller ej under dagen.
Finns ingen genväg till snygg kropp!

Jag och Mathias har allafall köpt våra nya stolar till köket nu, våra gamla som vi köpte gick sönder... eller de var trasiga när vi fick dem. ALLIHOPA! Så nu köpte vi från MIO som vi borde gjort från början :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0