Min träningsvecka

Denna vecka har min träning sett ut såhär:

Måndag - Boxning med sambon 75 min
Tisdag - Dressyr 60 min
Onsdag - Löpband kondition 45 min
Torsdag - Crosstrainer 30 min
Fredag - Dressyr 60 min (sen blir det en promenad eller löpband... får se)

Helt fantastiskt vad jag har vart duktig, bra där Sussi.
Sen är det jättebra att mäta sig överallt för att se skillnaden istället för att ställa sig på en våg!

Jag har efter bara 2 veckor gått ner antal cm på olika ställen. Förstå då om 2 månader hur det har minskat :)


Men det gäller att bestämma sig för att "nej nu jävlar ska jag börja på riktigt". Förrut käkade jag tex en chokladkaka nästan varje dag...! Nu har jag inte ätit en på minst 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0