Från en dag till en annan

Om jag kunder beskriva hur lycklig jag är skulle jag göra det, men det går inte. Finns inte tillräckligt med ord.
jag säger bara
Mathias
Sundbyberg
Framtid
Jobb
Lycka
Lugn
Harmoni
Träning
Gitarr
Bus
Samma tankar
Samma tycken
Samma stil
jag skulle kunna fortsätta hur långt som helst.
Jag önskar att alla kunde uppleva det vi har, samma gemenskap, att bara sitta tysta för att sedan Samtidigt säga något som inte alls har med situationen att göra och börja skratta
Att le åt samma saker
att längta hem och kramas
att få ett leende på läpparna när man hör han stoppa i nyckeln i dörren
att han aldrig somnar om han inte får en godnattpuss
att jag inte kan sova vidare om jag inte får en hejdåpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0